De snelste behandeling bij knieklachten

Kies voor de beste behandeling!

Kniepijn, meniscusklachten, ‘slijtage’, kruisbandklachten, operatie gehad?

Heeft u kniepijn, een versleten knie of een knieoperatie gehad? Met de nieuwe Fysio Physics behandelmethode van Fysio Physics zijn de meeste mensen binnen enkele behandelingen pijnvrij! Ook mensen die chronische knieklachten hebben en soms al jaren met klachten lopen merken direct bij de eerste behandeling al het verschil. Bekijk eens onze patiëntenfilms. U zult zien dat we veel mensen krijgen die al diverse therapieën ondergaan hebben, zoals fysio-manuele therapie, osteopathie, chiropractie, dry needling, cesartherapie en accupunctuur, met weinig of geen resultaat. Bij de meeste van deze mensen, zelfs bij de mensen die bij een pijnpoli liepen of advies hadden gehad voor een operatie, boekten wij al snel resultaat, dus waarom bij u niet? Maak vandaag nog een afspraak en ervaar het zelf.

Oefeningen werken averechts bij knieklachten!

Helaas krijgen mensen met kniepijn vaak oefeningen als therapie. Maar oefeningen werken averechts bij kniepijn! Vergelijk dit nogmaals met de persoon die klem zit met zijn hand en dan handoefeningen moet gaan doen. Dat geeft meer pijn en spierspanning! De meest gemaakte fout is dat mensen stabiliteitsoefeningen krijgen zoals staan op een trampoline of Bosubal of ‘core stability’ oefeningen. Ook oefeningen om de beenspieren te versterken werken averechts. Knieklachten ontstaan NIET door instabiliteit of minder kracht van de spieren! Het lichaam probeert deze bewegingen juist af te remmen, dus oefeningen zijn geen slimme keuze! Deze zullen de pijnklachten juist verergeren. Pas wanneer u pijnvrij kunt bewegen, bent u klaar voor oefeningen.

Knieoperatie: effect NIET wetenschappelijk bewezen!

Er is GEEN wetenschappelijk bewijs dat een knieoperatie knieklachten kan verhelpen. Integendeel: wetenschappelijke studies geven aan dat niet opereren minimaal even effectief is als wel opereren en andere studies geven aan dat mensen vaak meer klachten hebben door operatie littekens en dat de kosten NIET opwegen tegen de baten. Wij hebben bij veel mensen die al een afspraakhadden staan voor een operatie de klachten zonder operatie kunnen verhelpen. Dat scheelt toch veel onnodig leed? Heeft u een advies gehad voor operatie? Kom dan langs voor een consult. Binnen 1 behandeling merkt u vaak al het verschil.

Wat kan de fysiotherapeut van Fysio Physics voor u betekenen?

Door middel van nieuwe therapeutische testen weten we vaak binnen enkele minuten waar de oorzaak gelegen is. De meeste mensen, ook patiënten die al op de lijst stonden om geopereerd te worden, zijn met behandelingen volgens onze methode binnen enkele behandelingen pijnvrij!

Afsprakenbureau

Bel voor het maken van een afspraak naar telefoon nummer: 088-3232500

Bij u in de buurt

Met 66 praktijken door heel Nederland zijn wij altijd in de buurt.

Bekijk praktijken

Kosten

Wij hebben overeenkomsten met alle zorgverzekeraars. Wij declareren bijna altijd rechtstreeks bij uw verzekeraar.

Beoordeling van onze patiënten